06 julio 2019

LA VIDA SON MOMENTS...

... i els moments son vida!


Sí, cada día n'estic més convençut de que si m'hagués donat pel *macramé*, difícilment hagués pogut viure i gaudir de moments com aquests, ni de  conéixer a gente meravellosacomo aquesta (... d'entre moltes d'altres ).


** Berlín (2010), la meva primera Marató, amb un parell!
** Amb en Donovan i la seva cadira a Mongat, 
** Bombers 2014, què era la meva cursa num.100 llavors.
** Poble Sec amb Rosa Garrido Vendrell, 
** Mijta de Granollers amb Abigaíl Parra, com sempre, esperant sota la pluja, 
** Marató BCN 2013, la primera "a casa"
** Entrant a meta a Poble Nou amb en Domingo Catalán,
** La meva primera B/SS (2012)
** Sprintant amb el meu amic Gabriel Miquel,
** Badatrail nocturna, una experiència curiosa.
** Mercé 2016, la meva primera. cursa amb Egoísmo Positivo amb la doble D (Dorian André & Donovan)
** Medijocs, de la Dra Puentes i RACC (de les 2 vaig sortir-ne lesionat); ...

******* i el meu equip, la bona gent de Tribanda Triatló