26 marzo 2017

VÍDEOS MARATÓ PER EQUIPS D'AVUI... ELS DE "LMSD" SOM SUB 3:24


Ole, ole i ole...  
Som equip SUB 3:24, amb uns temps de pas, per ordre de sortida dels nostres relleus, de:

0:28:07
RAFA
0:34:54
TXABI
0:36:12
EWELINA
0:36:42
GABRIEL
0:37:29
MARIA JOSÉ
0:30:26
JOSEP ANTONI
L’equip   LOS MIÉRCOLES SON DOMINGO   hem aturat el crono en

3:23:50

(els 64º entre 162 equips)

I això tenint en compte que l’Ewelina, en Gabriel, en Rafa i en Josep Anton han corregut abans la cursa de 7 km.
I a mi, precisament a mi, que he fet fins i tot “tutorials gràfics” de cóm ajustar-se els cordons de les sabatilles per tal de què el nus no es desfaci en carrera; a mi, precisament a mi, se m’ha deslligat avui el nus poc abans d’arribar al kilòmetre 6. Té collons la cosa: el primer cop que em passa des d’aquell ja llunyà 31 de desembre 2007 en que vaig fer la meva primera cursa.
Per altra banda, felicitar a Toni Coscojuela i a tot el seu equip per tornar a brindar-nos una matinal atlètica tant diferent, tant especial, tant de bon rotllo... i mira que érem més de 160 equips, i que “la diosa lluvia” es va voler afegir a la festa divendres.
Felicitar a tots els meus companys: Ewelina (primera de la seva categoria a la cursa de 7 km), María José, Josep Anton, Gabriel i Rafa per l’esforç d’avui. 
I un record molt especial per “l’altre membre” absent avui (Olivia Rodríguez) que no ha pogut estar amb nosaltres avui amb la dubtosa excusa de que ahir va córrer durant 17 hores a la UltraTrail... (excuses).

Felicidades Olivia, no solo eres muy alta -que lo eres- sino que eres muy grande !